FANDOM

סקיי הוק - רנדר

הסקיי-הוק (Sky Hook; קרס שמיים) הוא כלי נשק המופיע בביושוק אינפינט.

הסקיי-הוק הוא כלי הנשק ביחיד במשחק שמיועד לקרב מטווח קרוב ולעימותים פיזיים. הוא גם משמש ככלי למעבר בעיר המעופפת קולומביה בעזרת שימוש במסילות הסקיי ליינים.

תיאורעריכה

סקיי הוק - אייקון

עיצובעריכה

הסקיי ליין מורכב מחתיכת עץ מגולפת, המורכבת על היד, מעיין אגרופן על מנת להחזיק את הכלי, ופלופלור תלת-להבי העשוי מסוג כלשהו של מתכת. עיצובו הכללי של הסקיי הוק מזכיר מראה של אקדח. אל הסקיי הוק מובנים מספר מנגנונים, כאשר אחד מיועד לסובב את הפלופלור, בעוד שאחד נוסף מיועד לפליטת אנרגיה אלקטרו-מגנטית.

יכולותעריכה

"וואו. הדבר הארור בטח ממוגנט."
בוקר דוויט.

מטרתו המקורית של הסקיי-הוק הוא לשמש כאמצעי מעבר בעיר המעופפת קולומביה לעובדים ולמשטרה של העיר. פעולת המעבר מתבצעת בעזרת מסילות מתכת ארוכות שממוקמות ברחבי העיר. המסילות עצמן, והסקיי-הוק, כפי שהוזכר בפסוקית למעלה, ממוגנטים אחד לשני כך שהמחזיק מסוגל לזנק למרחקים רבים על מנת להתלות על המסילות. טכניקה זו גם פועלת עם קרסים שמובנים אל מספר בניינים בעיר שמשמשים מעיין תחנת ביניים כדי להגיע ממבנה למבנה.

סקיי הוק - התקפה אווירית

התקפה אווירית מבוצעת עם הסקיי-הוק.

שימוש שני של הסקיי הוק הוא לשמש כנשק; הכלי מכיל פרופלור תלת להבי המסתובב במהירות רבה ופועל כסוג של מסור חשמלי. הפרופלור המסתובב של הסקיי הוק מספיק חזק כדי לערוף ראשים מגופות. במידה וראש של בן אדם נכנס בין הלהבים, הכוח של הפרופלור מסוגל לרסק את הצוואר של הקורבן.

המשתמש גם מסוגל לבצע "הוצאות להורג" עם הסקיי-הוק, כאשר דמות האויב איבדה כמעט את כל כמות החיים שלה. במצב זה, הלבהים של הסקיי ליין יכולים לדקור את האויב בראש או בחזה ולערוף אותם. בוקר דוויט, דמות השחקן, מספיק חזק כדי להרים את אויביו עם הסקיי הוק ולזרוק אותם למרחק של מספר מטרים.

רקעעריכה

"איפה השגת את זה?"
"היפייפה הזה? כל המחלקה קיבלה אותה. אם אנחנו רוצים להרחיק את הווקס ממערכת הסקיי-ליין, אנחנו צריכים את הטוב ביותר."
―שני שוטרים בקולומביה משוחחים על הסקיי-הוק.

הסקיי הוק הומצא בשלב כלשהו לפני שנת 1912 על ידי איש העסקים והתעשיין האמריקאי ג'רמייה פינק - אחד האנשים החזקים ביותר בקולומביה, חבר במפלגת המייסדים והבעלים של פינק ייצורים. פינק פיתח את הסקיי-הוק על מנת להקל על עובדיו כאשר ארוניות משא שכללו מצרכים או נשקים נעצרו, או כאשר מסילות המתכת היו זקוקות לשיפוץ.

משטרת קולומביה ראתה בעין יפה את הסקיי-הוק וקיימה עסקה עם פינק לגביי הספקת סקיי הוקים לשוטרים. המשטרה חשבה שהסקיי הוק יהיה כלי עזר חשוב בניסיונותיהם לעצור פושעים מסוימים ואת חברי מפלגת המורדים הווקס פופולי. גם חברי הווקס פופולי השיגו גרסאות משלהם לסקיי הוק, ומנהיגיהם דייזי פיצרוי אף נצפתה בורחת עם סקיי הוק.

השגהעריכה

בביושוק אינפינט הסקיי-הוק נראה לראשונה בידיהם של שני שוטרים המשוחחים ביניהם על קבלת הסקיי-הוק לכל היחידה של אחד מהם. מאוחר יותר, בשלב "ההגרלה", אחד מהשוטרים מנסה להרוג את בוקר עם הסקיי-הוק. בוקר מרים על השוטר וגורם למותו של שוטר נוסף על ידי דחיפתו ללהבי הסקיי-הוק. מיד לאחר מיכן, בוקר מרים את הסקיי-הוק, שנהיה הנשק הראשון בבעלותו של השחקן.

טריוויהעריכה

  • הסקיי-הוק נראה לראשונה בקדימון המשחקיות של גיימסקון ב-2010. העיצוב של הכלי באותו זמן היה פשוט ביותר וכלל מתכת מעוצבת עליה נבנו חפץ דמוי וו וגלגל, שישמשו לרכיבה על הסקיי-ליין.
  • הסקיי-הוק הוא נשק היחידי בסדרת ביושוק לטווח-קרוב שמעוצב לשימוש נוסף במשחק פרט לקרבות. במקרה זה, הסקיי-הוק מעוצב לניידות.
  • בנוסף, הסקיי-הוק הוא הנשק היחיד מאותה קטגוריה שלא לוקח מקום בארסנל של השחקן. זהו גם נשק הטווח-קרוב היחיד שמתלבש על יד שמאל של דמות השחקן.

ראו גםעריכה