BioShock Wiki
Advertisement

Brendaołowiowy genofag pojawiający się w grze „BioShock”.

Brenda była menadżerką i właścicielką restauracji Kaszmir. Z biegiem czasu uzależniła się od ADAMA, co doprowadziło do zaniedbania lokalu. Gdy jej uzależnienie rosło, a ADAM stawał się coraz rzadszy, związała się mężczyzną o imieniu Charley. Oboje przetrwali wojnę domową w Rapture, jednak stali się genofagami.

Biografia[]

Wczesne życie[]

Brenda była menadżerką i właścicielką restauracji Kaszmir. Z biegiem czasu pod wpływem rosnącego uzależnienia od ADAMA, kobieta zaniedbała lokal i związała się z Charleyem.

BioShock[]

Gdy Jack pojawia się w restauracji Kaszmir, Brenda zamknięta jest za drzwiami do kuchni w lokalu. Przed pomieszczeniem znajduje się Charley, który, kłócąc się z kobietą o ADAM, próbował dostać się do pokoju, jednak bez żadnego skutku.

Walka z Brendą jest opcjonalna. Jeśli gracz zdecyduje się skonfrontować z Charleyem, pokonać go i wejść do kuchni zostanie zaatakowany przez Brendę. Natomiast jeśli gracz zignoruje Charleyego, nie spotka Brendy w restauracji, a kobieta ponownie pojawi się w węźle komunikacyjnym.

Gdy Jack udał się w stronę wejścia do Skarbu Neptuna, zamknęła się brama zabezpieczająca i włączył się alarm. Podczas gdy Atlas próbował obejść blokadę bezpieczeństwa, z dziury na piętrze wydostała się fala genofagów, którzy zaczęli atakować Jacka. Jednym z genofagów była Brenda, która może zginąć podczas pojedynku[1].

Ciekawostki[]

Przypisy[]

  1. Ken Levine (scenariusz i reżyseria), Irrational Games (producent) & 2K Games (wydawca). (21 sierpnia 2007). „BioShock”.

Zobacz też[]

Advertisement