BioShock Wiki
Advertisement

Charleyzwyrodniały genofag pojawiający się w grze „BioShock”.

Gdy uzależnił się od ADAMA, Charley związał się z Brendą, właścicielką restauracji Kaszmir. Oboje przetrwali wojnę domową w Rapture, jednak w wyniku nasilenia swojego uzależnienia, stali się genofagami.

Biografia[]

Wczesne życie[]

W pewnym momencie swojego życia Charley związał się z właścicielką restauracji Kaszmir, Brendą. Oboje uzależnili się od ADAMA i stali się genofagami.

BioShock[]

Zarówno Charley, jak i Brenda znajdują się w restauracji Kaszmir w Centrum powitalnym. Mężczyzna desperacko próbował dostać się do kuchni, w której zamknięta była Brenda. Kobieta nie chciała go wpuścić, twierdząc, że Charley chce po prostu odebrać jej ciężko zarobiony ADAM.

Gracz może wejść w interakcję z Charleyem i Brendą, co skończy się walką, w której para może zginąć, albo zignorować ich, oszczędzając ich życia. Jeśli gracz zabije Charleya, Brenda otworzy drzwi, by sprawdzić, co się stało, a następnie w szale zaatakuje Jacka, chcąc pomścić swojego partnera[1].

Przypisy[]

  1. Ken Levine (scenariusz i reżyseria), Irrational Games (producent) & 2K Games (wydawca). (21 sierpnia 2007). „BioShock”.

Zobacz też[]

Advertisement