BioShock Wiki
Advertisement
Plik:Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc BioShock Wiki rozbudowując ją!
Disambig Tytuł tej strony odnosi się do większej ilości haseł!
Zobacz artykuł ujednoznaczniający dotyczący artykułów o tej samej nazwie – „Pistolet”.

22

Pistolet, znany także jako Rewolwer – pierwsza broń dystansowa pozyskana przez gracza w grze „BioShock”. Broń tę można po raz pierwszy zdobyć na poziomie Witamy w Rapture. Obrażenia i pojemność magazynka można ulepszyć w stacji Władza w rękach ludu, dzięki czemu pistolet staje się znacznie skuteczniejszą bronią. Strzały w głowę z pistoletu powodują 400% obrażeń przeciwko genofagom.

Ulepszenia[]

  • Zwiększenie pojemności magazynka o 300%
  • Zwiększenie obrażeń o 25%

Typy amunicji[]

  • Zwykła amunicja – standardowa amunicja do pistoletu, zadająca umiarkowane obrażenia przebijające.
  • Przeciwpancerna amunicja – alternatywna amunicja do pistoletu, zadająca duże obrażenia przebijające systemom ochrony i Tatuśkom.
  • Przeciwpiechotna amunicja – alternatywna amunicja do opracowania do pistoletu, zadająca duże obrażenia przebijające genofagom.

Strategia[]

Zalecane plazmidy[]

  • Błyskawica ogłuszy przeciwnika, unieruchamiając go i ułatwiając graczowi oddanie strzału w głowę.
  • Zimowe uderzenie zamrozi wroga i unieruchomi go na dłużej, a także sprawi, że będzie bardziej podatny na obrażenia. Jeśli zamrożony przeciwnik zostanie zabity, jego zwłoki rozpadną się, nie pozostawiając po sobie żadnych przedmiotów.
  • Rój uniemożliwia genofagom wykonanie kontrataku, co pozwala graczowi spróbować oddać strzał w głowę.

Zalecane toniki[]

  • Naturalny Kamuflaż znacznie ułatwia graczowi oddanie strzału w głowę, a także zastawienie zasadzki na wrogów.
  • Linia toników Badanie Obrażeń znacznie zwiększają obrażenia zadawane przeciwnikom badanym za pomocą aparat fotograficzny.

Opis w grze[]

Aby strzelić, wciśnij _

Podstawowa amunicja: Naboje kalibru .38 – średnie obrażenia kłute.

Amunicja zaawansowana: Przeciwpancerne naboje kalibru .38 – średnie obrażenia przeciwpancerne.

Amunicja do opracowania: Przeciwpiechotne naboje kalibru .38 – średnie obrażenia przeciwpiechotne.

Galeria[]

Pistolet – broń palna dostępna od samego początku. Opisywany jest jako celna broń zadająca umiarkowane obrażenia, dobra do walki na średnim dystansie.

Ulepszenia[]

Pistolupgrade1
  • Zwiększenie pojemności magazynka – ulepszenie dostępne od samego początku dzięki pakietowi Sinclair Solutions Tester Pack. Zwiększa pojemność magazynka pistoletu do dziewięciu naboi.
Pistolupgrade2
  • Tryb automatycznego strzelania – ulepszenie odblokowane po uzyskaniu rangi 5. Pozwala strzelać pistoletem w trybie automatycznym, ale zmniejsza jego maksymalną szybkostrzelność.
Pistolupgrade3
  • Zwiększenie obrażeń – ulepszenie odblokowane po uzyskaniu rangi 27. Zwiększa obrażenia zadawane przez pistolet kosztem szybkostrzelności.

Strategia[]

Bronie uzupełniające[]

Zalecane plazmidy[]

  • Błyskawica tymczasowo unieruchamia przeciwnika, ułatwiając graczowi oddanie strzału w głowę.
  • Spopielenie
  • Zimowe uderzenie
  • Houdini

Zalecane toniki[]

Galeria[]

Ciekawostki[]

Informacje zakulisowe[]

Przypisy[]

Zobacz też[]

Advertisement