BioShock Wiki
Advertisement
Plik:Stub.svg Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc BioShock Wiki rozbudowując ją!

Starsze SiostrySiostrzyczki, które po okresie dojrzewania stały się niestabilne i agresywne. Osiem lat po wydarzeniach z gry „BioShock”, Starsze Siostry zaczęły sprawować opiekę nad bezpieczeństwem Siostrzyczek w całym Rapture, po tym jak Tatuśkowie zaczęli tracić zmysły po utracie swoich zbieraczy.

Ich ekstremalny poziom mocy znacznie wykracza poza poziom normalnych użytkowników plazmidów, co spowodowane jest ciągłą adaptacją ich ciał do ADAMA odłożonego w ich organizmach, gdy były dziećmi.

Historia[]

There's Something in the Sea[]

BioShock 2[]

Legowisko Minerwy[]

Wygląd fizyczny[]

Zachowanie[]

BioShock 2[]

Zalecane bronie i amunicja[]

Zalecane plazmidy[]

Zalecane toniki[]

Opis w grze[]

Starsza Siostra łączy siłę Tatuśka ze zdolnością odzyskiwania ADAMA, taką jak u Siostrzyczek. Starsze Siostry są opancerzone, zabójcze, potrafią przetrwać w oceanie, ale są także zdolne do pobierania ADAMA z ciał, w celu zasilania plazmidów. Kiedy Siostrzyczka zostaje porwana przez genofaga, Starsza Siostra jest jej ostatnią nadzieją – wyłania się z cienia i poluje na napastnika. Następnie Siostrzyczka wraca do pracy, a w najgorszym przypadku zabrany jej ADAM zostaje odzyskany z ciała genofaga.

Prócz uderzeń i cięć, Starsze Siostry mogą też korzystać ze zdolności genetycznych, takich jak Spopielenie czy Telekineza. Starsze Siostry są niezwykle zwinne i potrafią skakać po ścianach, jak pajęcze genofagi, aby zaskoczyć swoich wrogów.

Legowisko Minerwy[]

Strategia[]

Zalecane bronie i amunicja[]

Zalecane plazmidy[]

Zalecane wyposażenie[]

Znane Starsze Siostry[]

Galeria[]

Modele[]

Materiały promocyjne[]

Kadry z gier[]

Grafiki koncepcyjne[]

Ciekawostki[]

Informacje zakulisowe[]

Przypisy[]

Zobacz też[]

Advertisement