FANDOM

Fullyresearchsister
Little Sister

Маленькі Сестрички (вони ж Збирачі; англ. Little Sisters) - це генетично модифіковані дівчата, які не досягли статевої зрілості. Вони були створені для збору АДАМу з трупів мертвих ( "ангелів", як вони їх називають) за допомогою висувної голки. Отриману рідину вони споживають, щоб молюск, укладений в животі кожної дівчинки, синтезував більшу кількість АДАМу. Через цінності АДАМу постійно піддаються нападам мутантів. Для захисту Маленьких Сестричок кожній надали особистого охоронця, іменованого Великим Татусем ( "Містер Бабблс" або "Містер Бі", як вони їх називають). Коли гравець перемагає Великого Татка, йому надається вибір, і він повинен вирішити, що зробити - забрати АДАМ або врятувати Маленьку Сестричку. При порятунку кожних трьох Маленьких Сестричок Тененбаум відправляє через них ведмедика з великою кількістю АДАМу або плазміди, гроші, патрони, а також аптечки та ін'єкції з ЄВОЮ. Проте, якщо рятувати сестричок, в результаті з урахуванням подарунків, отримуєш менше АДАМу (440 проти 480 за кожних трьох сестричок). Цей вибір впливає на кінцівку гри.

Можна пройти всю гру, неторкаючись взагалі жодної Сестрички. Найскладніше обійти першу: розробники доклали всіх зусиль, щоб змусити гравця зробити тут вибір. Однак це можливо, якщо померти після бою зі Штайнманем, забравши у нього ключ від виходу. Джека перекине в Віта-камеру повз Сестрички.

При наявності плазміда Спалювання, суїцид можливий навіть в самій кімнаті з Сестричкою (підпалити під собою підлогу).

Якщо обходити всіх сестричок, у гри буде «добра» кінцівка, так само,як якщо їх рятувати. Однак подарунків від Тененбаум не буде, отже АДАМ гравець не отримає взагалі.