FANDOM

Sofia Lamb

"Для кожного вибору є відлуння. З кожним вчинком ми змінюємо світ. Одна людина вибрала місто, вільне від закону та Бога. Але інші обрали корупцію. І так місто впало. Якби світ переродився у вашому образі, це рай чи погибель?"
- Софія Лемб - BioShock 2 '' Лаунч Трейлер
Софія Лемб - доктор філософії, клінічний психіатр і основний антагоніст Bioshock 2. Вона зайняла місце Ендрю Райана як лідера Захоплення, хоча з абсолютно іншими ідеологічними уявленнями, відмінними від філософії Райана.

Життя на поверхності Редагувати

З раннього дитинства Софія Лемб виховувалася батьком. Він був лікарем і стійким прихильником "більшої користі індивідів", так званого "імперативу відсіювання". Софія Лемб перейняла цю філософію і пізніше слідувала цим шляхом, вивчаючи медицину в Оксфордському університеті, спеціалізуючись на психіатрії. Живучи в місті Хіросіма, в Японії під час Другої світової війни, вона працювала місіонером, полегшуючи страждання тих, хто вижив після американського атомного бомбардування. Лемб пережила атомний вибух, але втратила хороших друзів, які жили в Хіросімі. Лемб була вражена, коли зрозуміла, що Сполучені Штати, використавши її ж альтруїстичний ідеал "загального блага", повністю виправдали своє нелюдське бомбардування. Це переконало її, що світ приречений зруйнувати сам себе. І, коли Ендрю Райан запросив її на дно океану, в свою Утопію, вона з радістю погодилася.

Робота в Захопленні Редагувати

Як тільки Лемб прибула в Захоплення, вона почала поширювати свої ідеали, сподіваючись просвітити громадян через психіатрію і створити справжню Утопію. Її нетрадиційні методи використовувалися в Притулку Бідняка, для бідних громадян Захоплення, вона навіть грала в покер, де навмисно програвала, щоб роздати своє багатство тим, хто потребував цього. Незабаром вона створила цілу комуну в Парку Діоніса, витративши більшу частину свого стану. Після народження дочки, Елеонори Лемб, Софія була переконана, що та стане прекрасною наступницею, яка допоможе в досягненні її цілей. Вона спробувала утримувати свою дочку в ізоляції від інших дітей й особисто навчала її, сподіваючись виховати геніальну дитину.

Sofia Book

Книга Софії

Ендрю Райан зауважив зростання впливу Лемб на громадян Захоплення і почав шкодувати про її прибуття. Її ідеологія альтруїзму кардинально суперечила його власним ідеалам, і Райан став розглядати діяльність Софії як руйнівний вплив на його рай. Він провів ряд громадських дебатів проти Лемб, сподіваючись розвалити її підтримку, показавши, наскільки її міркування дурні і безглузді. Теми цих дебатів коливалися від релігійних прав до природи самої дійсності. Однак дебати не дали бажаного результату і тільки посилили віру послідовників Лемб. Ці послідовники стали досить сміливими, щоб сформувати релігію навколо ідеалів Лемб, називаючи її "Сім'я Захоплення" і розглядаючи її філософську книгу "Єдність і Перетворення" як святе письмо.

В кінцевому підсумку Лемб стала сильною загрозою Райану, і він вирішив перейти до більш дієвих, хоча і неетичним засобам боротьби. Фірмі Августа Сінклера, Сінклер Солюшенс, поставили завдання впровадження шпигуна в правлячі кола Софії Лемб, щоб виявити будь-який злочин, за яке її можна буде ув'язнити. Шпигун Стенлі Пул в кінцевому рахунку зібрав достатньо доказів для Райана, щоб допомогти заарештувати Лемб і помістити її в виправну колонію Персефону разом з багатьма її послідовниками. Однак, перш ніж її запроторили в колонію, Софія доручила турботу про свою дочку Грейс Холлоуей. Як тільки Лемб посадили, Райан постарався стерти саму згадку про неї, що виконав з багатьма іншими дисидентами, посміли виступати проти нього. Більшість вищих верств Захоплення скоро забула про Лемб, але в Притулку Бідняка її пам'ятали завжди.

Після ув'язнення Редагувати

Lamb03

Софія Лемб з Елеонорою

У Персефоні Август Сінклер дав Лемб посаду психотерапевта в'язнів, розраховуючи зробити їх більш слухняними. Лемб використовувала це, щоб отримати підтримку більшості ув'язнених і навіть працівників тюремного штату, таких як Найджел Вейр. Однак, Сінклер незабаром почав продавати прихильників Софії компанії Фонтейн Футурістікс як лабораторних щурів для випробування плазмідів і тоніків, і живого матеріалу для перетворення їх в Великих Татусів. Ця ситуація жорстоко перевірила ідеали Лемб, оскільки їй довелося віддавати людей з числа своїх прихильників для експериментів Райана. Лемб прийшла в такий розпач, що організувала повстання у в'язниці, захопивши владу в ній і отримавши довгоочікувану свободу.

Однак Лемб не відразу повернулася в Захоплення. Напередодні Нового 1958 року, вона вирушила в Курортний центр Адоніс і організувала викрадення своєї дочки Елеонори, звільнивши її від опіки Об'єкту Дельти. Поки один з нападників мутантів загіпнотизував Дельту за допомогою особливого плазмида, Софія скористалась тимчасовим придушенням його волі і змусила Дельту зняти шолом, потім вручила йому пістолет Люгер і наказала застрелитися. Дельта намагався перебороти гіпноз, але не зміг і наклав на себе руки проти своєї волі. Після цього Лемб повернулася в Персефону, чекаючи і уникаючи жахів майбутньої громадянської війни, яка починала бушувати по всьому місту. Чутки про її повернення і зростання впливу ходили всюди, але Райан віддав перевагу їх ігнорувати, оскільки був змушений зосередитися на конфлікті з Атласом. Втім, на чутки звернув увагу Стенлі Пул. Побоюючись, що Лемб стане мстити йому за зраду і повний розвал її Парку Діоніса, він організував повінь парку, розраховуючи таким чином заховати всі кінці у воду.

З 1959 до 1960 року Лемб залишалася в Персефоне, покращуючи плазміди і генні тоніки, ставлячи експерименти на добровольцях з числа своїх послідовників, в той же час плануючи цілі операції по захопленню Маленьких Сестричок і усунення або переконання впливових жителів Захоплення. Союзники Лемб розглядали Персефону як оплот надії, де вони зможуть відродитися і відновити помираюче місто після відчайдушної боротьби з ворогами. Софія кілька разів відвідувала майже занедбаний будинок Фонтейн Футурістікс, де вона зустріла Гілберта Александера, перетягнула на свій бік, потім переконала стати добровольцем для випробуваним при створенні Утопії, що увібрала б всі світлі голови Захоплення. За допомогою Гіла вона майже досягла успіху в тому, щоб вилікувати свою Елеонору від стану Маленької Сестрички.

Під час її дослідження над божевільними Spider Splicer, відомими як Crawler, вона має значний контакт з ними. Основна мета цих "терапевтичних сеансів" полягала в тому, щоб заморозити голоси в їхніх головах, як правило, електрошоком. Кілька цитат з сканерів натякли, що "Док Лемб" частково відповідає за їх поточний стан.