Вікі Bioshock
Advertisement

Протягом гри гравець буде подорожувати по Захоплення (Rapture), де кожен рівень має свій унікальний зовнішній вигляд і тему.

Рівні в BioShoсk []

  • Маяк - прихований вхід в Захоплення, біля якого розбився літак Джека.
  • Ласкаво просимо у Захоплення - рекреаційна зона, яка використовується для привітання новоприбулих у Захоплення.
  • Медичний павільйон - напівзруйнований медичний центр Захоплення, в якому мешкає знавіснілий, одержимий симетрією хірург Штайнман.
  • Дарунки Нептуна - рибний район і порт в Захоплення, що колись був прикриттям для контрабанди Френка Фонтейна.
  • Лігво контрабандистів - база Фонтейна для його незаконної контрабанди в Дарах Нептуна. Атлас стверджував, що тут знаходиться його сім'я.
  • Аркадія - експериментальний ліс і ботанічний сад в Захопленні, що є одним з джерел кисню для міста.
  • Продуктовий ринок - великий ринок, де можна купити речі і продукти прямо від постачальників.
  • Форт Веселий - центр розваг Захоплення, яким керує божевільний Сандер Коен, улюблений артист Ендрю Райана.
  • Гефест - місце розташування геотермальної електростанції і майстерні, вхід в офіс Райана.
  • Центр управління Захоплення - офіс Ендрю Райана, з якого він спостерігає за містом і керує Райан Індастріз.
  • Пентхауз Олімпу - розорені війною розкішні апартаменти Захоплення, які могли дозволити собі тільки найбагатші жителі міста.
  • Площа Аполлона - житловий район нижчого класу, який виявився табором для інтернованих в результаті Громадянської війни.
  • Станція Прометей - науково-дослідний центр, де таємно були створені Маленькі сестрички і Великі татка.
  • Випробувальний полігон - музей, перетворений в випробувальний полігон, де тренують Великих татусів захищати їх Маленьких сестричок.
  • Лігво Фонтейна - найвища точка Захоплення і фінальний рівень в Bioshock.

Challenge Rooms[]

Нижче надано перелік не-сюжетних місць Захвату з доповнення BioShock, Challenge Rooms.

  • Бойова арена Захоплення
  • Полігон Захоплення
  • Ярмарка Захоплення
Advertisement